Vsebino celotne on-line klepetalnice v pdf obliki si lahko naložite tukaj.
GorUvod
Objavili smo članek: Izdelava letnega poročila za javne zavode za leto 2018
Članek med drugim vsebuje:
- nove primere razmejevanja prihodkov in odhodkov z vidika javne službe in tržne dejavnosti,
- uskladitev med dolgoročnimi sredstvi (R 0) in obveznostmi za sredstva v upravljanju,
- izračunavanje presežkov institucionalnih enot sektorja države po fiskalnem pravilu,
- vpliv sprememb v Slovenskih računovodskih standardih v letu 2018 na računovodstvo v prihodnjem letu.
Če želite brati samo nove poudarke v članku, jih poiščite pod oznako (piktogramom) opozorilo (!).
Vaša vprašanja, glede izdelave letnega poročila, ste lahko zastavili strokovnjakinji:
Gor 1. del: Osnovna sredstva
Smo javni zavod, preko leasing hiše smo v letu 2018 najeli stroje za čiščenje (operativni leasing). Ali knjižimo kot strošek najema in obveznost do leasing hiše? Ali bi morali obračunati amortizacijo in voditi stroje v evidenci osnovnih sredstev?
V kolikor gre za operativni leasing oziroma poslovni najem (in ne za finančni najem), ga knjižite kot stroške najemna in sicer 461…/220. Ker gre za operativni leasing, po koncu obdobja najemna, nimate pravice do odkupa, ta najeta sredstva niso vaša osnovna sredstva, zato jih ne evidentirate v register osnovnih sredstev in ne obračunavate amortizacijo. Prosim poglejte leasing pogodbo in kako je opredeljeno po koncu najema.
Letos smo kot osnovna šola vključeni v projekt SIO2020 (izgradnja brezžičnega wlan omrežja in dostopne točke), kjer so vključeni različni izvajalci od Iskre, do Smart-a, Telekoma. Vsak je opravil neke svoje zadeve, inštalacije, točke, nato je prejel račun oziroma več računov. V pogodbi je določen delež, koliko gre na zahtevek za sofinanciranje iz Projekta SIO (na primer 62%), ostalo je v naši domeni. Kam knjižiti dobljena sredstva kot vir? Kako je z DDV-jem od…